sobota, 12 maja 2012

Come back

Mam straszny problem z regularnym dodawaniem postów. Musicie mi to wybaczyć niestety w tygodniu mam bardzo dużo pracy. A w weekendy często albo nie ma mnie w domu albo mam tysiące spraw do załatwienia.

Pogoda szczególnie nie dopisała na weekend jest zimno a jak by tego było mało leje deszcz. 

Dzisiaj byłam na małych zakupach. Kupiłam sobie sandały (chociaż na dzisiaj to raczej przydały by się kalosze). Kupiłam także sweterek jestem naprawdę z niego zadowolona. Oprócz tego nie obyło by się bez małych zakupów kosmetycznych. 

Jeśli chodzi o buty wiem że nie są one szczególnie piękne. Na początku nie byłam do końca do nich przekonana, ale teraz nie żałuje że je kupiłam. Są bardzo wygodne i świetnie sprawdzą się szczególnie na zbliżające się wakacyjnie wycieczki. Są ze skóry i dobrze wyprofilowane. Kosztowały 109,99zł.


Sweterek wygląda tak.


A tutaj drobne zakupy kosmetyczne.


 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz