czwartek, 28 czerwca 2012

New me.

Hej wiem jak dawno mnie tu nie było, ale postanowiłam wrócić. Już jutro rozdanie świadectw i początek wakacji. Tegoroczne wakacje postanowiłam wykorzystać w 100% i mam nadzieję że wszystkie moje plany się spełnią abym 1 wrześnie mogła śmiało powiedzieć że te wakacje były tymi najlepszymi!

Moje plany związane są nie tylko z odpoczynkiem po ciężkim roku szkolnym ale także postanowieniami których mam nadzieje się trzymać!

Początek wakacji to dla mnie początek nowej siebie chce zacząć wszystko od początku.

Już w sobotę o 23:00 wyjeżdżam nad morze do Jastarni. Mam nadzieje że pobyt tam pozwoli mi się zrelaksować i przemyśleć parę spraw.

A wy jak zamierzacie spędzić wakacje ? Jedziecie gdzieś a może zostajecie w domu ? Macie jakieś wakacyjne postanowienia ? PISZCIE W KOMENTARZACH NA DOLE :)

Pozdrawiam  :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz